Friday 13 January 2012

hye semuaa (!!) haha tibe . saya nak story lahhh . saya minat gn budak nie . name diaa shyxfeauyi . orang sabah . katanya . entah agama ape . tapi dia ckp diaa tuuu islam . tapi macam cina tiruann je ., :O
hermm , rasenyea dah jatuh hati . tapi risau . kalau dia saje je mcm mane ? herm :(
sumpah lepas nie , kalau dia just nak kenekan saya . memang anti LELAKI (!!),.


nak buat guane ? orang hensem memang macam tuu . hot kann .. herm . selalunye orang hensem nie playboy . betul ke ? semalam kann . kitaorang skype . :DD yuhoo . rindu kat diaa . :D
tapi yang last-2 tu saya boredd gila-2 . i watching him .. like a stump ! ahh . nasib-2 ade pakwe yang suka main game . herm :(

tapi .. macam mane dengan rusyaidi ????? adessss . tersepittt . (!!) kesian kat rusyaidi . tapi saya tak sayang kat diaa . saya sayang kat budak sabah tuu . hoho . :)

hari isnin nanti kene stay asrama . (!!) ahhh . not ready yett . :(( nak bwk nset . (!!) tapi tak berani . herm .

#bye-2 . aku sayang kau lah bodohh :O
TERIMA KASIH MEMBACA

No comments:

Post a Comment