Thursday 8 December 2011

hari yang malang :(

hye . !


nak st0ry lahh .


sumpah ckp aku tak percaye k0 b0leh ckp cm tuh kat akq akuhh . agak2 lahh . mulut kau cam C***** lahh ! ye .! memang aku ade masalah gn k0 . ! but ! jangan lahh sampai nak babitkan akq aku n kawan2 aku . ! sebelum nei . k0 baek je gn AZWA .. then , skang k0 marah2 kat dea lah pulak. asal . (?!) dea just tnye kann (!) s0 ! kau jawab lahh el0k2 . susah ke ?


aku sayang tuh memang lahh ,. tapi perangai k0 . ! aku rem0ve k0 ade sebab . ! n sebab nye ! kau selalu nye ade tanye khabar kat aku . ! but , skang , ! cam seall . agak lah weyh . ! aku nei perlukan perhatian jugak ! same cam k0 ! aku bukan tunggul ! "BETTER YOU WATCH WATCH YOUR MOUTH" !


0ke finee ! kal0 aku salah mintak maaf ! 0kayy ! but jge lahh mul0t tuhh . jangan CELUPAR sangad . aku punn cam tuhh jugak . celupar2 jugak ., tapi beragakk2 BERR ! 0kayy . ! byee !
#JUST ADD ME IF YOU BEHAVE , !
TERIMA KASIH MEMBACA

No comments:

Post a Comment